22 Ekim 2014 Çarşamba

Maybelline the Falsies volum' Express Maskara (Flared)

Merhabalar
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir maskaradan bahsedeceğim. Çoğu kişinin bildiği gibi maybelline'in maskara konusunda çeşitli ve uygun fiyatlı ürünleri var. Bu da onlardan birisi. Ben bu maskarayı görkem karmanın tavsiyesiyle almıştım. Bu seri ilk çıktığı zamanlarda bayağı popüler olmuştu ben de yine bir indirim zamanı :D kaçırmamak istedim.20 tl gibi bir fiyatı var indirimle 10 tlye geliyor.

Gelelim maskara hakkındaki fikirlerime*; benim kirpiklerimi tek tek ayırdı yapıştırmadı. Bu özelliğini sevdim. Uzatma ve hacim konusunda çok başarılı gelmedi bana bu yüzden kirpiklerimi biraz cılız gösterdi. Uzatma konusunda da ne iyi ne kötü diyebilirim. Yani kısacası günlük kullanım için ideal abartılı bir görünüme neden olmuyor. Gayet doğal ve daha belirgin kirpiklerin oluşmasını sağlıyor. Kıvrımlı fırçası sayesinde de kullanımı gayet rahat tam göz kapağı kıvrımı şeklinde ama kıllı bir fırça olduğu için sürerken ben biraz göz kapağıma bulaştırabiliyorum.




iki kat uygulanmış hali


Benim kirpiklerim ne gür ne de seyrek uzunluğu da ortalama olduğu için aldığım maskaralar hem hacim versin hem uzatsın hem de kirpiklerimi yapıştırmasın istiyorum. Evet çok şey istiyorum :D bunların hepsini bir maskarada bulmak zor biliyorum o yüzden de bulana kadar denemelere devam :) 

Mutlu günler :)












*Ürün hakkındaki yorumlar kullanımım sonucu bendeki etkisine göre, tamamen kendi fikirlerimdir. Herkeste, ürün farklı etki gösterebilir.
 

3 yorum:

  1. Maybelline in rimellerini çok başarılı bulmama rağmen bu üründen memnun kalmamıştım istediğim hacimi vermedi :)
    Blogunu izlemeye aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlım bloğun çok şirin çekilişin sayesinde bloğunu keşfettim yakında benimde güzel bi çekilişim olacak beklerim sevgilerle:)))

    YanıtlaSil