30 Nisan 2014 Çarşamba

BABE MICELLAR WATER makyaj temizleme suyu incelemesi

Merhaba;
Bugün sizlere Babe'nin micellar water makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Yaklaşık 1 buçuk aydır sadece bunu kullanıyorum makyajımı çıkarırken ve gayet memnunum. Gözlerimde lens olmasına rağmen hiç yakma yapmıyor. Makyajı çıkarması da başarılı fakat kirpik diplerindeki eyelinerı çok iyi çıkardığını söyleyemem. Bu eksisi dışında ciddi bir eksisi yok.
Gelelim şişenin üstünde yazdığı vaatlerine. Fotoğraflarda şişe fazla ince olduğu için yazının tamamı okunamıyor o yüzden tekrar yazmak istedim.
Yüz, göz ve dudakların günlük temizliği içindir.Makyajı çıkarır. Cilde yumuşaklık, nem ve ferahlık verir.En hassas ciltler de dahil olmak üzere tüm cilt tipleri için önerilir. Pamukla uygulayınız. Suyla temizleme gerektirmez. Burda yazanların hepsini gerçekleştiriyor diyebilirim ama ben yüzümü sildikten sonra yapış yapış bi his bıraktığı için yıkamadan rahat edemiyorum. Suyla da olsa yüzümü yıkıyorum.
Babe bildiğim kadarıyla sadece eczanelerde satılan bir marka. Annem güneş kremiyle birlikte bi kampanyayla aldığı için ne kadara aldığımı söyleyemeyeceğim ama fiyatı 45 ila 65 tl arasında değişiyor internet satışlarında. 250 ml.lik bi ürün için fiyatı biraz fazla diyebilirim. Bitince bi kampanyası olmazsa almayı düşünmüyorum açıkçası. Bundan sonra garnier'ninkini deneyeceğim. Umarım faydalı bulduğunuz bir yazı olmuştur şimdilik hoşçakalın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder