28 Nisan 2014 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Transparent Pudra


 Merhabalar;
Bugün sizlere rimmel london'ın stay matte pudrasından bahsedeceğim. Numarası 001 transparent. Ben 8 mart indiriminde watsons'tan 8-9 lira gibi çok uygun bi fiyata almıştım.O zamandan beri de haftada en az 5 gün kullanıyorum T bölgemde.
Kokusu hafif yani rahatsız etmiyor ve kesinlikle kurabiye görüntüsü yapmıyor yüzümde. Transparanlığının hakkını veriyor. Renk vermiyor ve yüzümde pudra görüntüsü oluşturmuyor. Sadece yağlanmayı geciktiriyor. Ama maalesef çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim. Sabah sürünce öğleden sonra yenilemek gerekiyor. Ama genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim. Pudrada kapatıcılık istemeyen ve uygun fiyatlı bir ürün arayanlar için tavsiye edebileceğim bir pudra.




İçeriğine gelirsek gördüğünüz gibi güvenlik barkodundan okunmuyor. Ama dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. Umarım faydalı bulduğunuz bir yazı olmuştur. Kendinize iyi bakın :)

Postun sonunda da bugünki ojelerimi paylaşmak istedim :)

3 yorum:

  1. bunu bende merak ediyorum denemek istiyorum anneler günü indiriminde almayı düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil