28 Mart 2014 Cuma

L'oreal paris skin perfection BB krem


Bugünki konuğum L'oreal Paris Skin Perfection BB cream. Sanırım 3-4 aydır hemen hemen haftada 5 gün kullanıyorum ve sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim. Çoğu blogda çok iyi yorumlar yok kendisiyle ilgili ama ben beğendiğimi söyleyebilirim. 50 ml lik bi ürün ve hala yarısı falan duruyor tahminimce bu kadar kullanmama rağmen. 25 güneş koruma faktörü içeriyor. Uzun süreli ve set olarak kullanımda cilt rengini düzenleyeceği, gözenek görünümünü azaltacağı iddasında bulunuyorlar. Ben sadece bu ürünü kullandığım için ciddi bi gözenek küçültme olayı farkedemedim ama cilt rengini güzel eşitliyor. Bazen nemlendiricinin üzerine bazen de direkt olarak yüzüme uyguluyorum. Fakat nemlendiricinin üzerine uygulamadan önce cildinizin nemlendiriciyi emmesi için en az 10 dk beklemenizi tavsiye ederim .Çünkü hemen üzerine uygulayınca ip ip soyuluyormuş gibi oluyor. 


Fotoğraflar gün ışığında flaşsız çekilmiştir.




İçeriğine gelirsek; ne yazıkki cilde zararlı ürünler bulunduruyor paraben ve talc gibi. Çok sevmeme rağmen içeriği yüzünden bitince tekrar almaktan vazgeçebilirim. Ama içeriği dışında çok beğendim. Biraz katı bir yapısı var, kapatıcılığı ortanın biraz altı. Bendeki rengi açık ton. Yağlı veya yağsız ciltler için olup olmadığı yazmıyor, tek ürün var her renk tonunda. Ama ben T bölgesi yağlı biri olarak memnunum T bölgesine pudra uyguluyorum bb kremden sonra. Bir diğer kötü özelliği de gün sonuna kadar idare edemiyor maalesef sabah 9 da sürünce akşam 5 e kadar hiç bişey sürmemişim gibi hissediyorum bazen. Yarın da Garnier bb kremi tanıtacağım öpüyorum hepinizi xoxo :)

bb kremsiz
bb kremli


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder