9 Mart 2014 Pazar

8 mart gratis watsons alışverişim

Öncelikle hepimizin kadınlar günü kutlu olsun :) Bizi bugünde ve hatta öncesinde 3 günde sevindiren gratis ve watsons a teşekkür ediyorum. Bu sefer beklenen indirimi yaptılar bence. Bu indirimden faydalanamayanlar eminim çok üzülmüşlerdir. Ben tabiki daha ilk günden gittim. Ama yetmedi dün de tekrar gittim :D Bakalım neler almışım.



İlk önce Gratis ile başlayalım.
Benri'nin disk pamuklarından yeterince olduğu için bu sefer kulak çubuğu aldım. 200.lü 1.75 ten 85 kuruş gibi bi fiyata düştü.
Sonra 2 tane kağıt sabun aldım. Elmalı ve okyanus kokulu. İçlerinde 20şer tane var ve tanesi 90 kuruşa geldi. Sabun olmayan yerlerde büyük kurtarıcım. :)
Uzun zamandır uygun fiyatlı bir ruj fırçası arayışındaydım ve sonunda onu da almış oldum. Eklipsin kapaklı bir fırçası. 3.50den 1.75 e geldi. aldıklarımın çoğunu denemeden duramadım tabiki bu fırçayı da denedim. Ruj fırçası istememin sebebi de balm jovi paletindeki rujları sürmek içindi. Ama fırça biraz toplanma yapıyo tabi 1.75 tl olan bi fırçadan da çok bişey beklememek lazım :)



Daha sonra bu çok sevimli retro desenli çanta aynasını aldım. 3.50den 1.75 e gelen diğer bi ürünüm de buydu. Hatta kasadaki kız bu fiyata geldiğini görünce reyondaki bütün hepsini kendine ayırdı. Gratis ve watsons çalışanları herkesin bildiği gibi böyleler maalesef.



Vee son gratis ürünüm the balm istain allık. Aslında the balm'dan put a lid on it far bazı da almayı istemiştim ama maalesef bulamadım. Bende hem Frat Boy var hem de balmjovi'de frat boy var. Frat boy baya açık bi renk olduğu için yanaktan çabuk siliniyor ve ayrıca bi tane de daha koyu bi renk allığım olsun istedim. Rengi koyu şeftalimsi koyu pembemsi :) bunu daha deneyemedim ama yarın sabah denerim muhtemelen :)



Gelelim watsons'aa :)
İlk olarak tabiki de rimmel london wake me up fondöten ile başlayacağım. Daha ilk gün gittiğim için 100 ivory rengini buldum neyseki. Ve tabiki denedim :) Gerçekten anlatılanlar kadar güzel benim için yeterli bi kapatıcılıkta. Cilt rengime de uydu aşırı beyaz değilim ama buğday da değilim. ayrıca çok ama çok uygun bi fiyata geldi 11-12 lira gibi :) Rimmel'de %40 indirim vardı ama ondan önce mart kataloğundaki indirimle 18.75 ten tekrar %40 indirime girdiği için böyle bi fiyata geldi. Watsons'tan hiç beklenmeyecek bir şey. Çünkü genelde indirim öncesi fiyatları arttırırlar.


Ve tabiki bunu alıp transparan pudrasını almak olmazdı. Pudra da 7 lira civarı bi fiyata geldi yanlış hatırlamıyorsam. Böyle bi pudraya ihtiyacım vardı gerçekten yüzde hiç belli olmuyor ben sevdim ilk kullanımda. İlk gün gittiğim halde cepa watsons'taki sonuncusuydu. Kokusu da çok hoş.



Rimmel'den devam edelim. Aslında 107 numaralı bordo ruju alacaktım ama kalmamıştı 3. gün. Ben de şeftali istiyorken kız bu 109 numaralı olanı önerdi. İyiki de almışım çok tatlı bi rengi var. Açık tenim için daha iyi oldu bu bence. Ama bordoyu da alsam hiç fena olmazdı napalım bir dahaki indirime artık.



Daha sonra maybeline the falsies volume express flared maskarasını aldım 10 tl.ye :) Daha deneyemedim denedikten sonra incelemesini paylaşırım.



Vee son ürünüm loreal paris perfect clean peeling.ini aldım Aslında ilk önce peeling almayı düşünmüyordum ama keşfettiğim bi site sonucu elimdeki garnier 3ü 1 aradanın son kullanma tarihinin geçtiğini görünce ayrıca watsonstaki görevli kadının peeling kullanmıyor musunuz diye beni rencide etmesi üzerine bunu aldım. Aslında kendisi diadermine.in başak bi peelingini önermişti ama ben clean pedi olduğu için ve çoğu kişi memnun kaldığı için bunu aldım.

Benim aldıklarım bu kadardı. Siz neler aldınız :) ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder