1 Mart 2014 Cumartesi

şubat ayı bitenler

İlkbahara girdiğimiz bugün son zamanlarda bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.İlk ürünüm Nivea pure&natural deodorant.
Yasemin kokulu, alüminyum ve koruyucu içermiyormuş. Ayrıca da pudrasız. Kokusunu çok sevdim ferah ve hafif tatlı. Yenisini almayı düşünüyorum.

İkinci ürünüm Listerine stay white.

Dişlerin daha beyaz kalmasını sağlıyormuş yani beyazlatmıyor, beyazsa beyaz kalıyor dişleriniz. Ben tel tedavisi gördüğüm için 2 ayda bir alıyorum ağız bakım suyu. Çünkü tellerin aralarını temizlemek çok zor. Listerine'den memnunum ama çok yaktı bu stay white ağzımı, hafif nanelisini tavsiye ederim. Ben de bundan sonra onu alıcam.

Üçüncü ürünüm Golden rose 48 numaralı oje.

Maalesef artık bozulduğu için atıyorum. Rengini seviyordum ama bir sürü oje olunca böyle yarıya gelince kuruyor ojelerim.

Dördüncü ürünüm ise bir lens suyu.

Opti-free pure moist u 1 yıldır falan kullanıyorum. Gayet memnunum. 16 saat nem sağlıyor gerçekten hatta daha fazla bile kalıyor lenslerim gözümde. Tabiki yenisini aldım hemen, bana 1 buçuk ay kadar gidiyor.

Beşinci ürünüm arko nem zeytinyağlı el kremi.

Küçücük tüp bir ürün. Çantamda taşımak için almıştım ve memnun kaldım, tavsiye ederim ama çabuk bitti maalesef küçük olduğu için.

Ve son ürünüm Amway glister diş macunu.

Bu ürünü ağzımın içi garip bi şekilde ip ip soyulmaya başladığı için annem almıştı. Bayağı işe yaradı, soyulmalar çok çok azaldı. Hatta artık farketmiyorum. Şimdi yine sensodyne aldım ama sanırım sensodyne yüzünden ağzımın içi öyle olmuştu umarım yine aynı şeyi yaşamam. Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim bu diş macunundan.

Benim bu ay bitirdiklerim bunlardı umarım yararlı bi yazı olmuştur sizlere. Bahar havası da bir an öncee gelse iyi olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder