26 Şubat 2014 Çarşamba

alışveriş

    Yine bir alışveriş postuyla karşınızdayım :) Dün aslında sadece arkadaşıma pantolon kendime de yüzüm bakmak için çıkmıştım. Ama öyle olmadı tabi her zamanki gibi. Çok bişey almadım aslında ama yine de sinema yemek ve alışveriş derken 100 tl yi geçirdim. İlk olarak yüzüklerimi göstereyim. H&M 'den 7 tanesini 10 tl.ye aldım. Taşları siyah olanı da vardı ama bunun renkleri daha soft geldi bana ve her kıyafetimle de takabilirim diye düşünerek aldım. S beden ama tabiki benim incecik parmaklarıma bu beden de biraz büyük
maalesef ama her parmak için çeşitli büyüklüklerde var içinde. Kararmazlar umarım. Bu arada kararmaması için şeffaf oje sürdüm. Ben çok sevdim bu yüzükleri :) Sizin için siyah taşlısını da buldum : http://www.hm.com/tr/product/27753?article=27753-A#article=27753-A
flaşlı

flaşsız

    Fotoğrafları akşam çekebildiğim için gün ışığı gibi doğal çıkmadı renkleri o yüzden bi flaşlı bi flaşsız çektim ve hepsini tek parmağıma taktım daha net görün diye :)
    Ve sonra kotondan 10 tl.ye safran rengi basic bi kazak aldım. Bu renk bi kazağım olsun çok istiyordum bu fiyatı da görünce neden almıyım dedim. Koton'da acayip indirim var. Kaçırmayın bence.






    Tekrar ve son koton ürünüm deri ceket. Bu konuda da çok ilginç bir olay yaşadım. Ben aslında siyah istiyordum. Ama siyahının 34 bedeni kalmamıştı. Lacivert de hoşuma gitti. Hazır indirime girmişken alayım dedim. Çalışanlardan da Hangi mağazalarda 34 siyah kaldığını öğrendim ve bugün de değiştirmeye gittim. Ama gittiğim 2 mağazada da lacivert ve siyah indirimsiz yani 90 tl.ydi. Sonra çalışanlar sistemden baktılar siyahı 90 tl bunda indirim yok dediler. Ben hayatımda böyle bi şeyi ilk defa görüyorum. Renge göre indirim değişiyor. 1 tane lacivert şişme montum 1 lacivert kaşem 2 tane de mavi renk kot montum var ne yapsam bilemedim 20 tl daha verip siyahını almalı mıyım sizce ?? bu da siyahı ve beyazını gösteren sitenin linki:

http://www.modagram.com/kadin/koton-deri-ceket-indigo/detay/40866/182482

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder