11 Şubat 2014 Salı

alışveriş


Küçük bir alışveriş


Merhaba ;
Bugün sizlerle son bi kaç gün içinde aldığım şeyleri paylaşacağım. Daha kolay anlatmak için numaralandırdım hemen başlayalım.
1)My beauty disk makyaj temizleme pamuğu: Kipanın 1 tl günlerinden denemek için aldığım bi ürün. İçinde 70 adet var. Bi kaç tane kullandım ve beğendim fiyatına göre gayet güzel ve yumuşak. Siz de görürseniz denemek için alabilirsiniz.

2)Neutrogena Deep Moisture body lotion: Yine kipa indiriminden aldığım bir ürün yaklaşık 12 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Çok güzel nemlendiriyor ve vaad ettiği gibi çabuk emiliyor. Bir kaç kez kullandım ve şimdilik beğendim.


3)Neutrogena el kremi: Bu da yine kipadan aldığım parfümlü el kremi. Kıvamı baya yoğun ve kremsi değil şeffaf bi jel şeklinde. S
anırım 5 liraydı. Çantada taşımak için ideal. Çatlamaya asla izin vermeyecek bir yapısı var.

4)Makyaj çantası: Mudo'dan 10 liraya aldım. İçi şeker pembe iki bölümü var. Ön bölümünde fırçaları koymak için küçük lastikler ve cırt cırtlı bi aynası var. Bir günlük bir tatil için ideal bence veya gün içinde büyük bi çanta kullanıyorsanız çantanızda da taşıyabilirsiniz kalem kutu büyüklüğünde ve rengi çok hoşuma gitti benim.
5)Rosense tonik: Bu toniği ilk defa deneyeceğim bir kaç kez kullandım ama daha yorum yapamayacağım. Aslında gül suyunu almaya gitmiştim ama bunu denemek istedim bu sefer. Doğal bir ürünmüş. Fiyatı da 18 tl idi.


6)Helen Harper günlük ped: Yine Kipanın 1 tl indiriminden denemek için aldığım bir ürün. Ben sürekli Kotex kullanıyorum aslında günlük ped olarak çok da memnunum. Bu da Kotex kadar iyi olmasa da fiyatına göre gayet hoşuma gitti. Çanta için de hepsi ayrı ayrı paketli bence denenebilir.


7)Palmolive Body Butter Çilek Rüyası: Ve son kipa ürünüm bir çok blogda gördüğüm bu body butter oldu. 5 tl.ydi  bu fiyata görünce almamak olmaz dedim. Bir kez dayanamayıp denedim. Çünkü şu an niveanın başka bir duş jelini bitirmeye çalışıyorum. Ondan sonra hemen buna başlayacağım kokusu da çok güzel. İndirim hala devam ediyorsa hemen alın derim.


8)Kütikül bıçağı: Adını doğru biliyorumdur umarım.Bir tarafıyla kütikül kesiliyor diğer tarafıyla da tırnağın dibindeki etler itiliyor. Gratis'ten 1 Tl ye aldım. Gayet kullanışlı buldum.
9)Golden Rose 145 oje: Bu oje de sırf oje almak için aldığım ojelerden :) Gri içinde mor incecik simler var daha denemedim bugün denemeyi düşünüyorum. 1.50 tlydi.


10)Flormar Matte M02 Satin black oje: Bu oje de uzun zamandır almayı düşündüğüm bir renkti. Mat siyah rengi. Fiyatı da 3.50 tl
11)Kalyon Nail Protective Hardener: Kalyonun tırnak koruyucu ve güçlendirici ojesi. Fiyatı 4.50 tl.ydi. Çoğu yerde 5 tl.ye bulabilirsiniz. Bir çok kişiden memnun olduklarını duymuştum ve bu aralar tırnaklarımda soyulmalar ve tırtıklanmalar olduğu için aldım. Başka bi oje uygulamadan bunu sürerseniz hem tırnağınızın ojenin zararlı etkilerden korunmasını hem de koyu renk ojeyse tırnaklarınızı sarartmamasını sağlayabilirsiniz.
Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım hepsini okumuşsunuzdur. Başka bi yazımda tekrar görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder