23 Şubat 2014 Pazar

14 şubat alışverişim

Bugün gecikmeli de olsa size 14 şubatta migros indiriminden aldığım ürünleri göstereceğim. Migrosta 14 şubatta tüm cilt ürünlerinde %50 indirim vardı. Bu indirimden faydalanmamak olmazdı tabiki :) 14 şubat tatile denk geldiği için gratis ve watsons da bizim orda olmadığı için maalesef onlara gidemedim ama zaten migrostaki indirim çok daha iyiydi :) Aldıktan sonra biraz zaman geçtiği için kullandım tabi. Böylece yorum da yapabilirim az çok. Neler aldığıma bakalım hadi :)
 

İlk olarak garnier BB krem göz roll-on'uyla başlıyım. Açıkçası çok başarılı bulamadım ben. Ayrıca light yani en açık rengi olmasına rağmen koyu geldi bana. sarı bayağı
. Fiyatı 7 liraya düşmüştü. Bilyeli ve küçücük bi ürün ama bilyesini ben daha hiç kullanamadım. Çünkü kapağını her açtığımda ürün kendisi dışarı çıkmış ve akmış oluyor elimle kenarlarındakileri gözümün altına sürünce de roll on u kullanamamış oluyorum.
Gülşah tatlı badem yağını da kaşlarım için aldım. Benim saçlarım ve kaşlarım biraz açık renk ve kaşların çok belirsiz o yüzden biraz gürleştirmeye çalışacağım. Umarım işe yarar. İndirimle 2 lira gibi bir fiyatı vardı sanırım.
Loreal Paris 3 etkili bakım kremi
ni de yüz kremim olmadığı için aldım. Üzerinde gündüz yazıyor ama ben her zaman kulanıyorum. Krem nerden bilecek gündüz olduğunu diyormuşum :D 10 liraydı bu arada :)
Nivea pure&natural süt ve ballı lip balmı 2.75 gibi çok uygun bi fiyata düşmüştü. Ankara'da benim dudaklarım çok kuruyor bu yüzden aldım. Yoğun bal kokusundan rahatsız olmazsanız tavsiye ederim. İlk açtığımda ben biraz rahatsız olmuştum ama sonra alıştım.
Ve son olarak Selin narlı simli vücut spreyi. Kokusu ve simli görüntüsü çok hoşuma gitti. Yazın kullanmak için aldım 4-5 lira arasında bi fiyatı vardı tam hatırlamıyorum.

not not :)
Bundan sonra her gün yazmaya çalışacağım. Bloğu açtığım zaman tam tatil bitişi yurda dönüş zamanlarına denk geldi ve bu yüzden pek vakit ayıramadım:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder