9 Şubat 2014 Pazar



Herkese Merhaba :)

Yaklaşık 3 aydır makyaja, makyaj bloglarına ve youtube kanallarına o kadar düşkün oldum ki izlerken de okurken de inanılmaz zevk alıyorum. Ben de benim gibi bu işe yavaş yavaş yeni merak salanlar için neden blog yazmayayım ki dedim ve buradayım :)
Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim. Hacettepe Üniversitesi Kimya Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Blogumun adı da biraz buradan geliyor anlaşıldığı üzere. Edirneliyim ama 4 yıldır Ankara'da yaşıyorum 1992 doğumluyum.
Blogumda moda ve makyajın yanı sıra günlük hayatımda başıma gelen veya yazmak istediğim bölümümle ilgili şeylerden de bahsedebilirim. Umarım kısa sürede sizlerin beğenisini kazanırım ve takipçilerim artar ki daha çok kişiye yardımcı olurum. Şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder