6 Mayıs 2014 Salı

NYC APPLELICIOUS Glossy Lip Balm İncelemesi

Merhabalar 
Hazır gratis ve watsonsın anneler günü indirimi yaklaşırken son zamanlarda watsonsa yeni gelen bir ürünü tanıtayım dedim. Kendileri içinde elma şekli olan bu balm oluyor. :)


Kokusu çok güzel, elmamı desem bu kokuya bilemedim çok tatlı bir koku. Paketi de çok şirin. Bende ki rengi 353 Pink Lady. Aynı bu yazı rengi gibi bir rengi var ama dudakta maalesef çok renk verdiğini söyleyemem. Çok hafif bi pembelik ve parlaklık veriyor. Nemlendirmesine gelirsek çok başarılı diyemem ama fiyat kalite açısından gayet iyi. bu aralar sık sık kullanıyorum hatta gece yatarken sürüp sabah kalktığımda hala nemi dudaklarımda hissedebiliyorum. Bu arada ben watsonstan 6tl ye aldım. Sanıyorum ki 10-12 rengi var ama hepsini bulmak biraz zor. Daha çok renk veren daha koyu olanlarda var. Ben alırken 3 renk vardı sadece ve tester da olmadığı için daha çok renk verebileceğini düşünmüştüm ama biraz hayal kırıklığına uğradım. Onun dışında ben severek kullanıyorum. İndirime girerse kaçırmayın derim ama fiyatı da zaten gayet uygun. 





 

Bu yazımı beğendiyseniz diğer yazılarıma da göz atmayı unutmayın. Bloğumu da takip ederseniz ( Bu siteyi takip et yazan yerden ve G+'tan) çok sevinirim :) Şimdilik hoşça kalın XOXO :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder