14 Mayıs 2014 Çarşamba

Rimmel London Kate #109 Ruj İncelemesi

Kısa bir aradan sonra tekrar merhaba
Bir haftadır sınavlarla cebelleşiyorum derken dün sınavlar tam bitti ben hasta oldum. Nasıl olduysa bir gecede mahvetti beni. Acillik oldum hatta bugün. Baya mikrop kapmışım boğazlarım falan şişti. Ağır grip geçiriyorum anlayacağınız. Yatmaktan da sıkılınca hemen yeni yazı yazayım dedim.Neyse daha fazla uzatmadan bugün ki konuğuma geçelim.





Rimmel London Kate serisinin 109 numaralı rujunu tanıtacağım bugün sizlere. Tam bir yaz rengi olduğunu düşünüyorum. Nar çiçeği turuncu bir renge sahip. Kırmızı ambalajlı rujlar mat bitişli ama tamamen mat olduğunu söyleyemem. Tabi mat bitişli olduğundan dolayı dudaklarınız biraz sorunluysa çizgilere hafif dolma yapabilir. Bunun için altına lip balm uygulayabilirsiniz. Ayrıca altına lip balm sürünce daha parlak bir renk de elde ediyorum ben. Bir diğer iyi özelliği de pigmentasyonunun çok yüksek olması. Rengini çok iyi veriyor. Hatta ben bazen çok hafif sürüyorum ki çok koyu olmasın diye. Fiyat performans açısından tek eksisi çok kalıcı olmaması. 1 saat falan anca dayanıyor bende. Onun dışında çok severek kullandığım bir rujum olur kendisi.
















Rimmel markası sadece Watsonslarda satılıyor. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 15 tl civarında. Ben indirimden 9 tl gibi bir fiyata almıştım. Bence mutlaka denenmesi gereken bir renk. Şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder