28 Temmuz 2014 Pazartesi

Rimmel London Rita Ora 873 Breakfeast in Bed



Merhabalar
Bugün sizlere bir ojeden bahsedeceğim. Markamız yine rimmel london :) Evet biraz geç kaldım farkındayım ama yazmamak olmaz. Rimmel'in yaz başında çıkardığı rita ora serisinden olan bu su yeşili mavi ojeden bahsedeceğim. Bu serideki bütün ojeler ülkemize gelmedi maalesef ama gelenler arasında beğenilen bir renk oldu bu renk. Renk gerçekten çok güzel içinde çok ince parıltılar var. Dayanıklılığı da başarılı 2. günde uçlar hafif çıksa da 4-5 güne kadar kullanılabilir bence.
Beğenmediğim özelliklerine gelirsek; fırçası ve yapısı hiç uyumlu değil. Kalın bir fırçası var ama fırçanın kılları kısalı uzunlu tam küt değil. Hatta ben aldığımda hatalı fırçası olduğunu düşünmüştüm. Bu sebeple de tek katta yoğun bi oje olsa da çok fazla fırça izi oluyor. Bu yüzden 2. katı sürmek gerekiyor. Ayrıca benim tırnaklarım küçük olduğu için de kenarlara fazla bulaşma yapıyor. Yani ben kalın fırçalarla pek barışık değilim. Gramajı da normal ojelerden daha küçük, 8ml. Onun dışında son sürüşümde pütür pütür şeyler oluştu ve 60 saniyede kuruma özelliği olsa da o kadar hızlı kurumuyor kalın bi yapısı olduğu için.
Yaz için çok güzel bir renk ama daha başarılı aynı renk ve fiyata ojeler var bence. Fiyatı da 4.50-5.00 tl arası değişiyor.Yine rimmel markasını sadece watsonsta bulacağınızı hatırlatarak sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıp hoşçakalın diyorum.





efektli

efektsiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder