1 Temmuz 2014 Salı

the balm instain allık (Toile)



Merhaba kızlar; Bugünkü konuğum The Balm Instain allıklardan Toile rengi. The balm markasını duymayan kalmamıştır herhalde diye düşünüyorum. Sadece Gratislerde bulabileceğiniz bu marka çok güzel retro ambalajları ve temiz içerikleriyle benim vazgeçemediğim bir kozmetik markası. Normalde de yurt dışı fiyatlarından daha uyguna satılıyor, özellikle %50 indirimlerde ise tadından yenmiyor.





Yaz için çok uygun  bi renk bence. Tam bir pembe mercan rengi olarak gönlümü çalan bu rengi bir kaç ay önce aldım ve o günden beri kullanmama rağmen neredeyse hiç azalmadı diyebilirim. The balmın diğer allıklarına göre neredeyse hiç tozutmuyor, daha kalıcı ve rengini çok iyi veriyor yani fazlasıyla pigmentli. Bu yüzden de ürünü az az alıp hemen yaymak gerekiyor yoksa çok çabuk sabitleniyor. Açık tenliyseniz fırçaya az az alıp sürmenizi şiddetle tavsiye ederim yoksa kıpkırmızı yanaklarınız olabilir ve elinizle silmeye çalışsanız da zor çıktığı için kötü bir görüntüye sebep verebilir. Onun dışında içinde ışıltı olmayan mat ama capcanlı bir renk. Ayrıca her zamanki gibi içinde bir aynası ve karton ama sapasağlam mıknatıslı bir ambalajı var. Bence herkesin en az bir tane the balm allığı olmalı diyorum ve yazımı sonlandırıyorum.
Kendinize iyi bakın.
xoxo :)





2 yorum:

  1. OooOoo rengi cok güzelmis, güle güle kullan! TheBalm almanyada yok maalesef marketlerde, bende denemeden ismarlamak istemiyorum, bir cok üründe cünki hüsrana ugradim simdiye kadar, hic diger kizlarda gibi bende durmamislardi, daha dikkatliyim artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bilmiyordum almanyada olmadığını :( İnşallah en kısa zamanda gelir ben çok kaliteli buluyorum ama haklısın herkese her renk yakışmıyor hele böyle iddialı renkleri alırken daha dikkatli olmak gerek :)

      Sil